Vuxenlivet är för underbart!

Jag har precis insett att, att vara vuxen är ju för himla underbart. Man jobbar äter sover, jobbar äter sover, jobbar äter sover, JOBBAR ÄTER SOVER..  Vad fan e de för jävla liv.  Börjar kl 10 och slutar kl 20;00 herregud.. Och ja det är nu ni ska tycka synd om mig..
Idag är det iaf en helt okay dag, jag börjar 17:00 och slutar 20;00. MEn snart ska jag och Nick möta upp Mamma i stan sen blir det förbi skatteverket och sen vidare till jobbet!
På fredag fyller min storesyster Beryl 25 år.. hon har löst lokal och en massa ball, så jag ver verkligen fram emot det. SJukt mycket gott folk och bara släppa tanten på att man ska jobba dagen efter.   Jag ska ta så mycket bilder jag bara kan så ska jag slänga upp dom här.   Nu ska jag in i duschen  KRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0