Imorgon anländer jag Göteborg.

Jag har inte bloggat på ett tag insåg jag nu..  har varit så sliten efter jobbet eftersom jag jobbar mellan 6-8 timmar varje dag.  Jag har inte gjort något förutom att jobba och hängt hos Jennifer och käkat nudlar.  I fredags så Sov jag hos Jennifer, gjorde inte så mycket utan tog de lugnt för jag börja jobba kl 10 på Lördag ( igår ), och efter jobbet igår så följde jag med Beryl till hennes kompis där vi satt och drack cider och åt massa godis..  Väldigt mysig och lugn helg.  Idag blir det att ligga i sängen och kolla på Pretty little liars sedan packa för jag åker ju till Göteborg imorgon kväll.  Jag anländer Göteborg halv 3 på Tisdag morgon. Så om någon har lust att hämta upp mig på Nils så säg bara till ;)
Jag kommer att stanna tills Torsdag morgon för börjar jobba kl 15;00 igen.  Gaaah är det verkligen såhär det känns att jobba :P? VAFAAAN ! Men det ska bli så otroligt skönt att komma hem till min lägenhet, till mina underbara vänner och värdens bästa stad ;)   Jag ska försöka få tag på bilder från förra helgen så att jag kan lägga upp dom någon gång.. haha PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0