Gaaash!

 Nu  var det ett litet tag sedan...  Jag har hunnit vara i Sverige och jobbat endel sedan jag skrev sist...  I sverige gjorde jag inte så mycket annat än att träffa mina vackra vänner. kändes riktigt skönt att få träffa dom och äntligen få leva lite.. 

Vi var ute och åt på Onsdagsen på Magnus & Magnus sedan gick ja hem för skulle upp tidigt,,  upp och ta bussen till Oslo för jobbet väntade.    Igår efter jobbet så mötte jag upp min mamma som också kom tillbaka till Oslo ifrån sverige. Men när vi kom hem så satt vi och prata lite, och de var då jag verkligen insåg hur jävla mycket jag längtar hem.  Jag saknar min lägenhet, mina vänner, mitt liv jag hade innan.  Här gör jag inget annat än jobbar ( vilket var meningen med denna '' resa '' ) Men herregud jag får ju verkligen panik.. Jag kan inte ge upp efter 3 veckor jag ska stanna kvar i minst 2 månader till och bara den tanken DÖDAR mig. Men jag ska försöka bita ihop och se allt positivt med denna tid.


Efterrätten på Magnus å Magnus

Längtar HEM

Saknar mina extrasystrar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0