Bættre sent æn aldrig ;)?

Nu var det næstan en månad sedan jag la upp något hær på bloggen. Det ær så mycket som har hænt. Ja, før att gøra en lång historia kort.... Jag Jobbar inte længre på Paleet ( dær jag jobbade innnan ). Utan jag blev erbjuden att bli butikschef i butiken på Linnegrensen. Men andra ord.. Jag jobbar kvar på Roma men nu framøver ær jag butikschef. Det kænns helt sjukt faktisk.. Ær otroligt stoltøver mig sjælv och tacksam før att jag fått de førtroendet efter 2 månader. Nu siktar jag på att jobba kvar och få en massa erfarenheter. Så ær ni inne i Centrala Oslo, så MÅSTE ni komma in på Roma Calzature.. Nu ær det inte bara Damskor vi sæljer, utan vi har æven sjukt snygga herr/ killskor och Barnskor. Så hela familjen kan få med sig ett par skor hem. Jag Lovar att bli bættre på att uppdatera mig oftare framøver.. Ha en bra kvæll! Carol B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0