Vilken härlig dag!

Idag har jag och Nick varit runt på stan. Vi gjorde och han med så sjuka saker haha..   Vi blev bjudna på en spontan vinprovning mitt i stan, inte varje dag man blir bjuden på det haha.. Där kommer jag och Nick i vanliga trötta kläder och alla andra ha liksom kostym eller jätte fina klänningar med klackar till.. otur...  Jag har även massa smarriga nyheter, men det kan jag tyvärr inte läcka ut förens imorgon. Så ni får hålla tummarna för mig och önska mig all lycka.   Jag tänkte lägga upp lite bilder som jag tatt under dagen.

Den spontana vin / sprit provningen med  Nick!

Drack en hel del Bols


Efter vinprovningen

Nickklick!


Ute med Mamma och katten

Jag & Karma


Godnatt & Sov gott / Från Oslo

xoxo Carol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0