Söndags städ & snart vidare till Syster.

 


Nu har Jag mamma & Beryl vaknat. Som mina närmaste vet är jag väldigt pedant och vill ha ordning och reda, mm jag har fått det från min mamma.  Tycker ni att jag är jobbig så kommer ni inte klara av henne haha.. bara upp och hoppa, bädda direkt, flytta skåp, plocka iordning alla skor.. aaa så det är full fart här.

Vi ska snart ut och gå, sen vidare till min andra syster Jennifer. Ska äntligen få se deras omtalade katt Karma.  Igår var vi på ett ställe  här i Oslo som heter Turkish delight, Och min syster var DJ där under kvällen.  Måste dock säga att jag är riktigt stolt över henne och att det är otroligt skönt att komma ifrån alla House som man hör på de flesta krogarna i Göteborg. Här var det en uppfriskande känsla ifrån sydamerika & Afrika.. även mixade till lite house..  tack Beryl för en lyckad kväll..   Dock så gick jag och mamma hem lite tidigare än de andra.   Träffade på en massa som jag inte sett på år, så det var kul även det.   Jag har även spelat in några videos som jag kommer att lägga upp här från gårdagen, och jag ska även börja ta massa bilder som jag ska lägga upp ( Bilder säger mer än tusen ord, eller? )

Ha en skön söndag!
XoXo Carol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0