Sålde mina första Armani skor ;D

Idag var det väldigt lugnt på jobbet, jag skrev lite på fyllnings listor, markerade skor och lärde mig mer om hur kassan fungerar.  Jag sålde helt okej idag, bättre än igår ( vilket kanske inte är så konstigt ). Skulle egentligen jobba till 8 men slutade 5 sedan gick jag till Jennifer där mamma stod och lagade mat. Nu är jag helt slut, plus att jag börjar kl 10 imorgon jag måste vara med när vi öppnar affären för att se hur man gör, för 1 September så ska jag göra allt sånt själv eftersom jag kommer att vara själv i butiken.

Jag sålde även mina första par Armani skor idag, vilket är stor för mig haha. Jag har nog fått drömjobbet som många skulle dör för. Tog även lite bilder men min mobil lever sitt egna liv och har bestämt sig att inte vilja samarbeta med mig.  Så bilderna kommer förmodligen upp imorgon.   Ha en bra kväll.. Måste dock bara säga att JENNY SÖDERMALM...  Du är Guld, krya på dig vännen och komihåg att jag tänker på dig här i Oslo..

God Natt vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0