Överraskningen e här!




Jag måste säg att jag är sjukt trött och sliten..   Idag provjobbade jag för en skobutik som heter Roma Clazature. Det är en butik som säljer skor av Italiens kändaste märken, bla Armani. De har även Armani väskor så det är rena ögongodiset för mig. Jag lyckades tydligen bra för jag fick jobbet, och aa nu jobbar jag på Roma och kan kalla det mitt jobb ;D Jag är så glad verkligen, och hoppas på att kunna få ett jobb i Göteborg inom den branschen.  Jag har jobbat från 12 - 20:00 kom därifrån runt halv 9, sedan mötte jag upp Sam som är Jessicas syster Helenas pojkvän haha. Han va här och vänta på sin buss ifrån Oslo sen vidare till Göteborg. Efter det mötte jag upp Nick sen drog vi hem till Jennifer där jag hälsade på i typ 15 min sen åkte jag hem hit till mammsen som låg och vänta på mig.

Imorgon jobbar jag samma tid 12;00- 20;00, om någon av er läsare är i Oslo så KOM DIT..  Jag kommer att jobba 6 dagar i veckan var av kommer jag vara ledig fredag och söndag ( hoppas jag ) så pengarna rullar in som de ska om allt går som de ska dock..   Jag satte btw på min svenska mobil, och aa ni som ringt och smsat GÖR INTE DET TILL DEN MOBILEN utan jag har ett Norskt nummer som är  - 004792523434. Om ni ska ringa mig så ring efter 20;00 Annars kommer jag inte kunna svara. 

Ha det bra och jag måste säga att jag faktiskt saknar Göteborg och alla mina vänner redan :(

XoXo Godnatt !


Kommentarer
Postat av: beryl

braaa carol! O kom ih[g att du ska ha betalt fran idag!

2011-08-25 @ 01:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0