Oslo!



Nu är det inte alls många dagar kvar på min semester.   Snart börjar jobbet och då kommer det inte vara mycket fritid.  Idag har jag varit och hämtat ut mina Sand glasögon och även testat ut lite olika vinterjackor..  Verkar som att det blir en Boomerang i år, men jag hinner väl ändra mig 10 gånger innan jag bestämt mig för vilken jacka jag ska ha..

Mitt huvud går i 1000 nu..  Jag tycker att det ska bli sjukt skönt att komma ifrån min vardag och testa på lite nytt..  men det handlar om att jag verkligen ska lämna allt här hemma och hoppa in i något nytt.. Där ALLT är inget som här..  Landet, staden, jobbet aaa vem vet, antingen kommer det att gå as bra eller så kommer det inte att gå åt helvete (Y)  Men jag hoppas att tiden kommer att gå fort och att jag kommer trivas och komma hem med massa goa pengar ;)

Imorgon ska jag ut och ta några glas med min fina Diana och kanske kanske gå ut om man orkar.. Torsdag ska jag förbereda allt inför flytten.. packa tvätta städa boka biljetter och aa allt jag måste göra.. sen får vi se när jag åker :)   Men nu ska jag njuta av mina nybakta muffins och kolla tv..

Godnatt

XoXo Carol !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0