Myskväll med Jennifer Nick & Karma

Syster och hennes älskade bäbis Karma!

Karma is a bitch... hon tror att mitt ben är en klätterställning, tack för alla rivsår Karma, men älskar dig ändå ;)

PI nick ... ååh så längesen de vaaa

Sjuk slut efter att ha rensat Jennifer & Henriks rum.. hon måste ha 10 ton kläder där inne


Efter att jag kom hem från mötet med Chefen så åkte jag till min andra Syster Jennifer.  Vi började städa och rensa hennes garderob, vilket inte syntes när ja gick för hon måste ju ha 10ton kläder...

Men det roligaste är att min mamma ringer kl 9 och säger - Carol det är sent nu, så nu får du faktiskt ta och komma hem..  Det var så längesen någon passade på mig så. Det känns lite skönt faktiskt haha, så jag tog mig hemåt Nu sitter vi här med en varsin data och surfar runt..
 
Hoppas även på att ni som tjatar på att jag har alldeles förlite bilder är nöjda nu när jag faktiskt tar kort vart jag än går haha.. 

God natt
xoxo C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0