Mycket som händer!


Just nu så känner jag samma lycka som på bilden ;D

Under de senaste månaderna så har det hänt väldigt mycket i mitt liv..  Jag har flyttat till en egen lägenet, jag har fått ett jobb, jag har träffat nya människor..  jag har hunnit säga upp mig på mitt jobb nu för att jag fått ett jobberbjudande i Oslo..  Så nu blir jag en Norrman i några månader framöver..  Jag hoppas att tiden kommer gå fort och att jag får ett jobb här i Göteborg snart.

Jag vill jobba konstant så att jag kan spara ihop en massa pengar till en utomlands resa i 1månad över jul och Nyår..  Men det får jag planera mer längre fram.. Så just nu är det Mycket som händer.  Men det känns faktiskt lite skönt att för första gången i mitt liv så vet jag inte hur mitt liv kommer att se ut om 1, 2, 3 månader utan det är tiden som får utvisa det.

XoXo

C.B.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0