Mitt äventyr börjar NU..


Oslo is calling ;o!

Shit.....  dagen är här. Jag kollar ut mot hallen och ser min feta packning. Jag kollar runt i lägenheten och inser att jag bara har 2 timmar kvar här innan jag ska åka ifrån min mysiga 1:a.  Jag får en klump i magen, ängeln på axeln säger Carol åk, du kommer få det underbart och du kommer ha så himla kul. Tiden kommer att gå så himla fort. Djävulen säger..  Åk inte, du kommer ändå åka tillbaka om 1 vecka så det är bara onödigt. Men jag följer min ängel och tror de de hon säger.

Jenny ligger bredvid mig nu, två bakismongon som inte orkar kliva upp ur sängen (Y) men ska snart upp och göra en matlåda som jag ska ha med mig på Bussen.   Kl 1 ska jag och Jenny möta upp Rebben vid centralen för att fika innan min buss går kl 2.


Äventyret börjar nu, så följ mig här så håller ni er uppdaterade på hur jag mår, gör, vad som händer och när jag kanske kommer hem nästa gång ;)   

Jag kommer Sakna alla här i Göteborg ;( Bit ihop så ses vi snart igen.. Eller ?? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0