Helgen i ett...

Jag är så trött på att skriva att jag är trött, men jag är verkligen TRÖTT..   Ögonen hänger ner till golvet och det känns som att mina fingrar svävar över tangentbordet. Gaaaaascch är det såhär det känns att jobba? haha   Nej då jag måste nog säga att jag har nog det Chilligaste jobbet någonsin..  Jag sitter och inte gör så mycket med tanke på att det är sista veckan innan folk får sin lön, så är det inte så mycket kunder och det är ju lika med inte så mycket att göra..  så jag går ju och räknar ner timmarna...  Det ända som gör mig motiverad är ju att jag tjänar pengar för att inte göra något.

Idag var det lite extremt, jag börja liksom redan städa, torka damsuga och allt sånt kl halv 6 då det är 2,5 timme kvar till stängning och de gjorde jag på 1 timma..  aaa då e kl halv 7 och jag har 1,5 timme kvar innan jag får stänga.. mm jag gick runt runt runt i butiken och bad att kl kunde bli 8 haha..   Efter de åkte jag och mötte Beryl & Janet. Vi kollade film och åt  Chokladglass, men nu är vi hemma hos Beryl och ska snart lägga mig för som sagt så e jag sjukt trött..   Nu kommer det tusen bilder..  Se och Njut! HARE













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0