Hej då Sverige & Göteborg, Hej Norge & Oslo


Amor vincit omina, Eller !?

Nu är det helt bestämt. Imorgon kl 14;00 går min buss mot Norge & Oslo.  Nu börjar jag verkligen fatta att jag ska åka. Får en klump i magen.. om det betyder något bra eller dåligt vet jag inte, men hoppas självklart att det är något positivt.  Jag ska snart kliva ur sängen för att börja plocka ihop lite saker som ska med mig.. kommer att se ut som en packåsna (Y)  

Det jobbiga är att jag åker ifrån mina vänner och nära&kära. Men jag låg och tänkte på det att det är ju inte så att jag sa flytta dit på heltid, utan det handlar om några få månader plus att jag kommer att ta mig hem så ofta jag är ledig. Så det är ingen big deal egentligen.

Ikväll kommer Diana & Josse hit. Vi ska förkröka sedan blir det utgång. Just nu vill jag komma iväg och börja jobba..  Jag ser faktiskt fram emot att börja jobba igen och komma ifrån den slappa vardagen jag haft ett litet tag nu. När jag kommer fram så ska familjen sitta och planera våran Botswana resa som vi ska göra i December. Vi ska åka dit till Jul och vara där i några veckor. Jag ser verkligen fram emot den resan. 

Xoxo Carol B.A
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0