En bild beskriver mer än 1000 ord!

Mammsen är taggad till tusen.

Ohlala Mammii

DJ Berra ..

Syrran löser DJ- båset

Idag har jag och mamma varit hem till Jennifer & Henrik.. där träffade jag även min älskade barndomsvän Nick, Sebastian och Henriks bror. Så det var fullt hus, 7 pers i en liten 2a haha. Mamma lagade mat medans vi andra låg och kolla på film ( så det ska vara haha ). Vid 8 tiden så gick jag och mamma hemåt, men vi åkte förbi mitt jobb igen för att hon skulle testa mig om jag mindes vägen, aa vilken jag inte gjorde så det var väl lika bra haha.   Nu ligger vi i Beryls lägenhet och ska snart lägga oss.   

Imorgon runt 4 tiden ska jag träffa min blivande Chef, så ska ta på mig mitt stora leende och min '' charm '' så  att jag får en grym lön ;)

 
GodNatt
Xoxo Carol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0