1 Vecka kvar!

 
      Port de soleil i Lördags!

Har spenderat min helg med en massa härliga.  Fredags låg jag bara hemma och tog det lugnt, lördags var vi hos Jessica- Vi lagade mat, spela spel och drack vin. Vi hade bestämt oss för att inte gå ut.. mm slutade ju bra. Vi åkte in till avenyn för att möta upp Magnus & Kalle (?).. Satt där i en liten stund sedan blev det Port de soleil. Jag ångrar dock inte att vi åkte dit för jag hade sjukt skoj.  Mådde också som jag förtjäna igår. Så vi låg bara hemma och tog det lugnt igår. 

Idag måste jag tvätta, åka in och hämta mina glasögon och fixa innan min Oslo trip..  Jag åker nu på Söndag och vet inte hur länge jag blir borta..


Xoxo
C.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0